doktorn

ja då har jag varit hos doktorn och jag hatar verkligen sjukhus.
lyssna på hjärta och lungor sen tog jag blodprov i armen och nå näsprov. de var mest obehagligt, kändes som om hon var uppe i hjärnan och peta. blodprovet gjorde ont de också. hade nästan tagit stick i fingret om devar så.
fick gå mellan olika rum hela tiden och däremellan vänta.
gjorde HLG eller vad de heter när man får massa sladdar på sig. sen kolla vi blodtrycket. kändes som om min arm skulle hoppa av.
mja och så sa dom att mitt hjärta var de inge fel på och de tackar vi för. högt blodtyck hade jag och dom trodde de var lunginflammation som jag hade.
åkte och handla efter och jag satt kvar i bilen för att spara på mina krafter. var typ en mijlon grader inne i bilen och jag trodde jag skulle dö. värme och feber är ingen höjdare.
åkte till lustigkulla grillen sen och köpte mjukglass :m
nu ska jag börja ta äcklig hostmedicin 3 gånger om dagen som smakar som att dricka rätt ur nässprayen och äta piller 3 gånger om dagen. heja heja.

imorgon ska jag och mamma åka in till stan till nå ställe och röntga mina lungor.
färgning av håret blir de nog imorgon också.
hoppas bara att jag kan sova myyyyyycke bättre inatt än igår.

nej nu ska jag nog gå och ta lite annanas. mamma har köpt både glass, annanas och mina favvis äpplen :m loka var de visst också :)

hejrå


du är det bästa jag har min käre. jag älskar dig så mycket. du är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0