hängig

gör er beredda på att min blogg kommer bli en klagoblogg en liten framtid häröver.
fortsatte att spela in våra filmer idag på programhanteringen så hela min förmidda tillbringa jag på stationen. dåligt jobbigt de var. hängig som fan och snorig. svårt att andas så jag skippade lunchen och åkte med halv 12 bussen hem. cykelturen hem gick i slowmotion, fattar inte hur svag man kan bli när man är sjuk?

åt lite mat när jag kom hem, sen satt jag vid tvn. emil kom ett tag och vi sov en timme. hur skönt som helst men var fortfarande lika trött när jag vakna. han har åkt hem nu så jag sitter här och försöker få ihop ett ynka inlägg.

jag är tvärtäpt i näsan och nässprayen är slut så jag tvinga mamma till att köpa ny. får panik utan! nässprayen är min bästa vän nu för tiden. hon skulle också köpa med sig glass för de är bra för halsen :m och colasnören för de var jag bara sugen på :p äter apelsin också som bara den för de ska visst också vara bra?
fast nu blir inte tandläkaren glad för hon har sagt att jag bara ska äta en citrusfrukt om dagen :m mja, svårt dedär.

blir hemma från skolan imorn, måste vila ut mig. gör nog bara nationella på onsdag också sen drar jag hem.

nu ska jag gå och ta mig en apelsin.

puss

jag älskar dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0