har ingen rubrik

förlåt för den urkassa uppdateringen men jag har prioriterat vädret istället för datorn. har varit sjuk hela lovet men börjar bli bättre nu tror jag så jag har varit ute nu dom sista dagarna :) vädret har varit underbart och ibland har de faktiskt känts som sommar. bara underbart säger jag!

tillbringat lovet med emil och vi har väl gjort lite allt möjligt. orkar inte dra upp någonting, bara vart vid olika bryggor och myst typ :) växlat mellan hallsta & ramnäs.
imorn blir de stan och för en gångs skull så är de JAG som ska handla :m får väl se vad jag kommer hem med :)
ska snart hoppa in i solariet efter emil är klar. sen vet jag inte vad vi ska göra.

orkar inte skriva nå mer nu.

puss

alltid du och jag emil. jag älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0