is that allright for you?

mitt humör är bättre gott folk!
vi fick glass till maten idag :D dessvidare så missa jag och jenny den, och vi va för lata för att hämta så vi sket i de :m vi hade en mackabuffé istället (y)

träffade min syster på rasten för hon skulle lämna en sak till mig. följde med henne till hennes jobb och kika på de nya lagret till en MQ butik, såg ut som ett råtthål eller nå med massa kartonger överallt och ja, de va inte så mysigt iaf :m blir välbättre när de är klart. butiken orkade hon inte visa mig, så den får jag väl se sen när affären är klar och har öppnats :)

jag har lurats idag också! :D
tänkte att jag skulle lura den mest lättlurade personen jag känner och emil kom faktiskt på tanken då, så jag lurade honom. om vad tänker jag inte berätta för då tycker ni nog att jag är taskig :m han gick på de iaf och jag fick mig ett gott skratt :m ja, de va lite roligt iaf och jag funderar på om jag ska lura mamma, typ att bussen åkt i diket eller nå? ärsh jag vet inte om jag orkar, de låter lite taskigt att ge henne en hjärtattack bara för att få luras ;)

har inte så mycke och göra nu. har äntligen gjort klart min sida till tidningen så jag ska chilla lite nu. känns så skönt att jag ligger helt i fas med allt arbete nu. har bara några hälsodagböcker kvar att skriva och de är ju toppen med tanke på att jag hade ett helvete för några veckor sen.

just nu vill jag bara sätta mig på bussen och komma hem till hallstahammar så jag kan få mysa med min emil :) <3

hejråå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0