jaha

jag blir tokig. vad gör man när man är sjuk? jag vet att man borde vara nerbäddad och inte göra ett skit. men jag är alldeles för rastlös för sånt. mamma vägrar att slinga håret på mig idag så.
mitt stick i armvecket gör ont och snoret rinner. min feber har gått ner så de känns ju skönt iaf.
var till kolbäck och köpte slingmedel eftersom varenda kotte i hallsta tydligen ska färga blondt. var slut överallt.
efteråt åkte jag till stallet och pussa på mannet.han dissar mig lite nu för att jag inte har varit där ute oftare.

efter jag vart till stan imorn så ska jag bara vara inne har jag bestämt. har lovat mamma jenny de.
inte finns de nå bra på tv heller. kanske ska slå på en film? fast de är inge kul att kolla själv..
som tur är så kommer emil imorn och gör mig sällskap :)) hatar att sova ensam. de blir så.. ensamt? konstigt dedär hur man gör sig beroende av en människa. men de är inte så konstigt. har man en sån underbar person till pojkvän så kan man inte annat än göra sig beroende :) <3

nej om man ska gå och kolla igenom kylen igen för skojs skull? måste äta nått, men jag är inte alls hungrig nu för tiden.

hejdå

Kommentarer
Postat av: jenny

haha mamma?:D shut your mouth!! :D

2009-04-29 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0