klart

ja idag var jag somsagt på röntgen, känns som om de blir ett väldans tjat om de. men hade tänkt berätta hur de gick.
kom dit och anmälde att jag var där. fick sitta och vänta ett tag sen fick jag gå till en liten hytt och sedan vänta där.
en gubbe kom och hämta mig och så fick jag gå in i ett ganska stort rum som var typ grönbelyst. sedan var de någon platta som jag skulle pressa mig emot och sedan skulle jag andas in och hålla andan och sedan andas ut. de var asjobbigt för min hals, hosta varje gång han sa till att jag kunde andas igen.
allt gick på 1 minut typ sedan fick jag åka hem.

jag och mamma tvättade bilen i såndär biltvätt. hatar sånna. de tar lång tid och så är alla fladdrande saker läskiga.
kika lite i affärer sen åkte vi till donken och beställde mat så vi kunde äta i bilen :m

nu sitter jag hemma och har slingmedel i hela huvet.
FÖRESTEN! mamma skulle bara klippa av lite slitet hår som jag hade. hon visade hur mycke hon skulle ta och sedan när hon var klart så var de (jag lovar) halva håret!! jag ser ut som en 3 åring :(mitt håååår. visserligen var de slitet, men nu är de fakitkst ännu fulare. blir uppsatt för mig tills jag kan gå till frisören och tills de växer ut igen!
slingorna är förövrigt oranga och så kommer jag nog se ut ett litet tag men de visste jag ifs. fint ändå, orange med avkapat hår (Y) tack mamma!

ska sköjla ur de om ett litet tag. tur att jag är sjuk så folk slipper se mig! de är bara emil, mamma och alicia som får lida ;)

doktorn ringde också och sa att han fått mina resultat från röntgen och de var tecken på lunginflammation på vänster sida nedanför eller ovanför nån klaff. jag fatta inte riktigt, men de var inget farligt.
en månad efter jag avslutat mina mediciner så ska jag tillbaka till doktorn så han kan se att allt är bra. sen slipper jag förhoppningsvis sjukhus ett tag framöver.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0