konstigt

det är konstigt hur människor fungerar. eller rättaresagt jag tycker att jag fungerar konstigt som människa.
när jag vet att jag inte vill se en sak, kan vara en läskig eller äcklig film så är det ändå som om jag måste. hur äcklad eller rädd jag än blir så måste jag titta en liten stund. hur konstigt är inte de? det är som om min hjärna tvingar mig.
jag kollar på saker som gör mig lite ledsen och som jag vet att jag inte ens behöver bry mig om. varför är de så? varför göra sig själv ledsen? jag får mig alltid till att tänka på saker som jag inte ens vill tänka på. saker som gör mig tokig men som vägrar försvinna ur mitt huvud förns jag tänkt påde. varför är det så?

svartsjuka är också en sak som är jäkligt onödig.
avundsjuka också för den delen.
svartsjuka kan man också bli tokig av. för mig börjar allt som en liten tanke och som sedan växer och växer så att jag gör mig själv arg. jag kan tänka på saker som aldrig skulle hända eller som har hänt att det händer eller ska hända. varför ska de vara så? svartsjukan för mig kan vara ett stort problem ibland. folk märker nog inte direkt att jag blir avundsjuk, men inom mig pågår ett stort världskrig typ. jag hatar att vara avundsjuk. det ärdet värsta som finns som kan förstöra så mycket underbara saker

avundsjuka är enligt mig inte lika hemskt. avundsjuk blir jag oftast på mina systrar. när dom kanske får mer saker eller annorlunda. när jag blir avundsjuk så blir jag jätte sur. och sur för mig betyder långvarig. 
man vill inte få mig sur. ibland kan det ta en evighet innan jag blir glad igen. 

ja, jag är nog en riktigt krigsmänniska. ett krig som alltid pågår mellan mig och min hjärna. 

ett riktigt random inlägg blev dehär. men tankarna slog mig bara för en kort sekund.
nu skajag och jenny rymma :D

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0