kvällen

somsagt jag åkte hem med halv 11 bussen från skolan och alltid på hemvägen med cykeln hemma i hallsta så får jag ett hostanfall så jag nästan ramlar av cykeln. jag bara hatar de! försvinn nån jäkla gång!
mamma ska iaf boka en tid hos läkarn så jag kan få pencelin.

kom hem och satte mig och läste faktiskt. har börjat på en bok som jag påbörjat tidigare men som jag aldrig orkart fortsättapå. den visar sig faktiskt att den är ganska bra.
emil kom vid 12 typ och vi åkte till ica och handla frukt :m mango, äpple, annanas och en ramlösa (y) satt riktigt fint faktiskt. kände mig extra nöjd med att jag köpte frukt istället för godis :m

har nyss ätit lite mat och kikat på greys anatomy. ska nog lägga mig snart och läsa bok. kanske klippa lite film som vi ska göra på medieproduktionen, ja vi får se.
hoppas bara att jag kan sova bättre inatt än vad jag gjorde igår. höll på att bli tokig, låg och vred och vände mig hur länge som helst och när jag väl somna så vakna jag av hostanfall och så spydde jag ungefär 3 gånger imorse. heja heja!

imorn blir jag hemma från skolan och då ska jag vila upp mig ordentligt. älskling ska sova här ocksåå :))

godkvälllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0