ledig

vi är lediga idag och de kan ju vara skönt :m

igår köpte jag min första glass för iår. emil mötte mig vid bussen när jag kom från stan, så cykla vi till ica och köpte glass :) satt där i vårsolen och myste. de va mysiiigt ;)
åkte hem och gjorde inte så mycke alls, duschade och sen kom jag på att jag ville slinga mitt hår så vi cykla tillbaka till ica och köpte färg.
emil fick sätta i skiten och han va faktiskt duktig :m nu är jag väl lite tigerrandig i huvet men så fåre va.  vi laga lite mat och kika på film sen vare pang bom i sängen.

vakna imorse av att han gick upp och skulle till skolan, men jag kunde somna om som tur va.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska iaf plugga på matten. känns som om matte är de ända jag gör och jag börjar trötta nått så mest mycke! men nu är de bara en skoldag kvar sen är de äntligen lov!

nej nu ska jag äta frulle sen plocka lite i mitt rum (y)

godmorgon sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0