lungunflammation?

ingen skola för mig idag. kändes som om jag skulle dö inatt flera gånger.
var i skolan igår och fick ingenting gjort. åkte hem med halv 1 bussen och åkte och mötte emil.
jag somnade typ en halvtimme och de var väldigt skönt faktiskt :m

senare mot kvällen så börja de ta emot att andas. jag mamma och emil åkte och handla sen beställde vi pizza. hela tiden vart de svårt att andas. och jag märkte att efter jag varit ute så vart de ännu värre.
närvi skulle gå ochlägga oss så spydde jag upp min hostmedicin och pizza. ingen trevlig syn om ni vill veta de.
skulle kika film men jag kunde inte koncentrera mig.

båda två sov asdåligt inatt. jag tror att jag somna vid 3-4 kanske.
emil låg vaken för att han trodde att jag skulle kvävas eller nå,och ibland kändes de verkligen som de.

idag är de fortfarande tungt att andas meninte lika som igår. kommer väl ikvälligen.
mamma skaboka tid hos doktorn och jag hoppas inte att de är lunginflammation, men dekänns som de. hade de ofta när jag var liten.

aja får väl se. jag hoppas jag är frisk till valborg för de har jag sätt fram emot..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0