matteprov

nu sitter jag här vid datorn igen efter ett matteprov som faktiskt gick över mina förväntningar :) hoppas på¨ett g men ska inte hoppas för mycke för de är då de brukar skita sig :p
känns skönt att ha de gjort för nu har vi bara typ en timme kvar av matten sen äre lunch som består av tacos :D sen har vi mediekunskap sen är de L-O-V! som jag har längtat!
de fina vädret håller i sig också och de är jäääätte bra tycker jag.

nu är de bara mannet som ska bli frisk så vi kan äventyra lite i den fina naturen :) tror inte jag kommer att sitta kvar när han väl börjar bocka och ha sig :p

nja nu ska jag kika vidare och sen vänta på att min virus sökning ska bli klar. tror nämligen att jag kan ha lite virus här och där. datorn har blivit så knäpp på sistone?

ha en bra dag människor!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0