mina armar!

mina armar har tagit mycke stryk idag. eller iallafall när jag & mannet var ute på äventyr. eller egentligen var de nog han som äventyra lite för sig själv, jag satt mest och drog och försökte stanna. försökte ta en fin lugn trav på ett järde, de gick ju typ som att han försökte springa de fortaste han kunde och sedan hoppa och studsa på tvären (y) för göllig häst dedär ibland. mja, han fick iaf springa lite när vi kom hem och jag tror han var nästan lika glad för de också.
men jag längtar tills han blir helt ookej i munnen så att jag kan slänga in en stång i käften på honom så vi faktiskt kan ut och galoppera utan att jag håller på att dö på kuppen.
tycker lite synd om honom ändå. han nästan spricker av vårkänslor men får inte göra av med dom som han vill. man vet ju själv hur glad man blir av att solen lyser och att de är varmt. nästan så man vill göra glädjetjut själv.

ja, dehär kanske inte var så intressant att läsa om, men what ever? :)

nu sitter jag i soffan igen med datorn framför mig och ett halvt öga på tvn. sitter och väntar på att mamma ska göra klart maten, blev så jätte hungrig helt plötsligt? ska nog gå och kika vad de blir.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0