onsdag & nationellt prov

jag hade jätte svårt att sova inatt. jag vakna minst hundra gånger av hostanfall så att jag spydde. när klockan ringde kvart i 7 så var jag helt död så jag sov vidare en kvart till.
kom iväg till skolan och bussresan kändes som hundra år lång.

vi har haft nationellt nu på morgonen och jag är tvärtäpt i näsan så de lät väl som de gjorde när jag prata. vi fick vara 2 stycken som prata så¨jag & jenny var självklart ett team :m gick jätte bra och vi hjälpte varandra bra.
jag ska ta halv 11 bussen hem nu och sen bara softa och ta min menthol nässpray som köttar sönder mina slemhinnor. jag lovar att den nässprayen svider satan!
emil är ledig idag så han skulle komma förbi sen också.

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0