påskbollen

har varit i min gammla skola och kikat på när 9:or spelat fotboll. nått såntdär årligt grejs som dom har. saknar skolan nått så förbannat mycke faktiskt. alla minnen man har där och alla vänner man hade där. guldtiden! jag gick och kika på mitt gammla skåp, haha. ja, de va såklart precis sig likt :m
va ganska mycke folk därborta och de va väl trevligt :)
fick jätte dåligt samvete av en sak :( och de ska inte hända igen <3

jag var föresten hos bark också innan vi drog till lindbo. va år sen jag va hos honom såde va trevligt att ses igen :)

matten har jag inte ens börjat med och de förvånar mig inte alls. "ärsh jag har hela dagen på mig så jag tittar på¨de senare" sen när senare kommer så är klockan helt plötsligt jätte mycke. men jag ska ta tag med de nu hade jag tänkt.


ska lägga mig i sängen, kika på matten och ringa till emil sen är de sova som gäller.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0