rubrik

hallå, nu har de vart dåligt med uppdatering. skönt tycker jag.
förra skolveckan blev de inte mycke skola av. hur jag mådde varierade hela tiden och någon dag så spydde jag 3 gånger på morgon! yummie.
vi har haft 2 nationella prov och båda har väl gått hyfsat. jag fick VG på muntliga och de blev jag jätte glad över :)

i helgen har jag varit i ramnäs. var ett tag sen jag var där. har inte gjort nå speciellt alls, bara tagit de lugnt. solen har tittat fram några gånger och de hade ju varit skönt om man kunde vistas ute ordentligt utan att få ett hostanfall..
nu får de faktiskt bli en tid hos doktorn. jag kunde inte sova inatt.

jag blev jätte glad igår föresten av att björkarna börjar bli gröna :m nu ser de inte lika kalt ut. nu börjar de se utsom vår :*

idag slutar vi tidigt och de tackar jag innerligt för. vi har bara programhantering och de kankseinte är de roligaste, men de är åtminstonde bara en lektion.
efter skolan skulle emil komma, så får se vad vi hittar på :)
känns som om jag börjar få lite väl många läxor. jag & jennsan måste skriva klart alla hälsodagböcker somska vara klara innan 1 maj. jag har nog inte skirivt en enda tror jag, och jag kommer knappast ihåg vad vi gjort på våra idrottslektioner. minnet är för svikande ibland.

puss

min älskade stjärna. jag älskar dig och kommer alltid göra. lämna mig aldrig. lova de! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0