sängen

är mycket lockande just nu för ni har väl inte glömt bort att jag är trött? trött, trött, trött heeela dagen. nyss kikat på greys anatomy, bara älskar serien! emil har också vart här, men vi hann inte träffas så mycket som jag hoppats på :( vart tvungen att åkaut till stallet ett tag. jaja, imorn ska han iaf sova kvar här :):)

sitter här nu med nyduschat hår. orkar inte föna de, men jag vet också hur de kommer se ut imorn. de går inte riktigt att förklara, men inte är de vackert iallafall.

imorgon ska jag sova så länge jag kan. ska se ut som ett vrak i skolan för jag orkar bara inte ställa klockan och gå upp mördar tidigt. nej! imorn ska jag sova ända till kvart över 7! den ni.

och jisses vad jag vill slå på mobilen nu! men tönt jenny säger att jag inte får? vilken stil va? här sitter jag alldeles ensam i lägenheten och känner mig som ett emo. jag känner mig ensam utan mobilen, och jag vet att jag skrev inått inlägg tidigare att mobilen inte är allt. men i sånna här lägen är de jobbigt utan :(

min katt är cp också på tal om nå helt annat. han har fått nån knasig ide att springa in i badrummet och leka med vattnet som kommer under kranen. han springer in i badrummet och jamar tills man kommer och sätter på kranen, sen sitter han där hur länge som helst och skvätter med tassarna. låter ju kanon kul! jaja, han har alltid varit lite underlig.

nej nu skajag äta nått sen ringa emil sen sova!

godnatt

du är det bästa som finns älskling! kommer aldrig sluta säga att jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0