sjukis

ja de är ju kanon bra att man råkar bli sjuk precis lagom till lovet. jag blir aldrig sjuk annars, men nu. nu minsann ska jag hosta lungorna ur mig så ja spyr och vara näppt och snorig om vart annat! just love it! jag tycker faktiskt för övrigt mycket synd om mig...

kan berätta att jag kom hem en hel timme tidigare från skolan i fredags :m
emil mötte upp mig vid bussen sen cykla vi hem till mig. cyklade ut igen för att möta jesper och som en liten bonus så var aho också med :m vi drog till barken sen efter ett tag, eller nej! innan så träffa jag tina, nathalie och lilla kellie :):) jag har ju blivit typ moster nu :) jätte söt unge om jag får säga de själv :)
ja, åter till bark. drog dit och hann knappt vara där i en halvtimme innan dom drog till kolbäck.
vi cykla hem och bara chillade.  jag somnade vid halv 11 och kände mig jätte rolig (y)

vakna vid halv 11 på morgonen nästa dag och kände mig hyffsat pigg för en gångs skull.
vi gick ut och myste lite på balkongen eftersom de va så underbart väder :)
fixade sedan lite och cyklade till ica för att köpa påfyllning till mobilen. passa även på att köpa glass, så vi satte oss ner i solen och mös lite till :) sandra och robin kom förbi så dom joina oss med en varsin glass dom med :)
satt där en timme typ sen tog vi tåget till ramnäs. cykla till någon brygga mot kvällen och bara tog de lugnt med kortspel och prat :) de va hur mysigt som helst och de känns verkligen att sommaren är på väg!
jag mådde typ bara sämre och sämre och sen när de var dags att sova så gick de ju alls inte -.- jag satt uppe till halv 6 och kolla på mtv. sedan kunde jag somna. kändes ju jätte bra.

idag har vi bara varit inne. känner att jag inte vill gå ut och bli ännu värre. har börjat tagit någon hostmedicin nu också 3 gånger om dagen och den smakar lika illa som den luktar :( jag hoppas verkligen att jag inte är sjuk hela lovet :(

nej nu ska jag upp och hjälpa pojken med att laga paj. han kommer ner stup i kvarten och frågar om hjälp. ja, lika bra att någon med lite skills får dedär gjort ;)

puss på er!

det kommer alltid vara du för mig även om jag kan förtränga de lite ibland. vi har ju sagt föralltid och det är så det kommer att bli. löften är till för att hållas och det ska även dethär göra. det är amanda thornström och emil rönnevall tillsammans. bara du och jag. jag älskar dig så mycket och du är bland det bästa som hänt mig älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0