snart helg

jajjemen, snart, om 1 timme har vi helg. eller ja, iaf jag. jag vill hem nu, men nejrå, om ungefär 2 timmar är jag hemma (y) och inte nog med de. när jag kommer till hallsta så ska jag ta min cykel vid busshållplatsen och sedan cykla ut till stallet för att bygga till banan som ska vara med på tävlingen som jag inte ens längre ska vara med på. känns ju kul. lite sugen jag kommer bli att tävla när jag ser banan? mja, efter banbyggandet så ska jag & mannet ta en tur ut i de fina vädret :) ursh jag kommer aldrig komma hem.

sitter på mediekunskapen nu och matt har tagit bort proxyn :m nu kanske de inte är så lätt att förstå vad en proxy är, men nörd som man är så vet man ju de.
vi har fått en ganska soft uppgift och inte speciellt svår. de passar mig perfekt!

emil ikväll :) ja, de är väl så min dag kommer se ut.
jag har fruktigt ont i mina fötter för jag har användt mina nya skor och aj vad ont man fick efter en halv dag i skolan. smart som man är så tog man med sig tygskorna :m mina bästa vänner dedär (k)

nej nu ska jag bli klar med min andra uppgift som egentligen redan ska vara klar.

puss

FÖRESTEN! vädret är finare nu! (Y)(Y)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0