stan

ja somsagt så blev de stan idag.
sov jätte dåligt inatt så var kanske inte världens gladaste när klockan ringde klockan 12.
tog 2 bussen in. jag & emil strosa runt mellan affär och affär. mja, varmt som tusan var de! blev ännu värre av att jag hade bränt mig i ansiktet igårkväll när jag sola. såg ut som en riktig gris imorse! snyggt...
trodde bussen hem skulle gå halv 5 men icke sa nicke, den gick halv 6. så vi satt där rakt upp och ner och bara gjorde ingenting. ingen orkade röra på sig :p

jag kom iaf hem med ett par jeans och ett par skor :)

nu sitter jag och slänger ett halvt öga på harry potter som går på 3:an. den filmen har jag nog sett allt för många gånger.
ska snart duscha och sen lägga mig i sängen. är ju skola imorgon och de är ju inte direkt så lockande.. bara att börja ränka ner till sommarlovet nu då?

min hosta börjar bli värre nu igen. typiskt. när snoret väl slutar rinna så blir hostan värre.

nej nu ska jag sätta igång.

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0