tisdag

varit hemma hela dagen idag. de längsta jag kommit utomhus är ut på balkongen. men det har varit skönt faktiskt. annars brukar jag känna mig så instängd och rastlös men idag har de bara varit skönt.
jag har knappt hostat något alls och de har varit skönast av allt!
de behövdes nog en dag hemma för att lugna ner de hela. men imorn ska jag till skolan för att göra nationella engelska muntliga. känns som om jag inte ska gå utanför dörren,men är de nationella såär de.. jag drar hem efter de iaf och är hemma resten av dagen. är nog hemma torsdag också så kommer jag till fredagen och gör nationellt engelska i skriva. de blir nog bra.

idag har jag bara setat här och vid tvn. fått i mig lite mat, en apelsin och två tallrikar glass, finemang!

vet inte riktigt hur jag ska kunna somna ikväll för jag vaknade 12 idag.. jobbigt läge litegrann. aja, ska kika på nå övningar på fronter tills imorn sen ska jag väl kika tv och försöka sova:)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0