tisdag

älskar att vakna av hostattacker (L)
vakna imorse av en vid 6 och jag kunde inte somna om så jag pallra mig upp och segade av bara attan för att tiden skulle gå.

skolan nu och den är väl soft. vi tränar inför nationella i engelska och de går väl som de går ;)
ska snart in och prata inför monie. hatar de, jag bara stammar. 

jag & jenny har kommit på att vi ska stänga av våra mobiler helt och hållet nu i 2 dagar. ganska skön idé egentligen tycker jag. vissa kanske inte blev lika nöjda med idén, men lixom mobilen är inte allt. man behöver inte smsa eller prata stup i kvarten. man kan ta en paus i allt skrivande tycker jag. bara se det som nyttigt. bara för att man inte harmobilen så betyder ju inte de att man aldrig mer kommer prata med varandra?

nu ska vi gå på lunch och sen slutar jag.
har mannetidag också så vi ska ut på äventyr :)

puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0