tråkhumör

vill inte vara i skolan
vill inte vara trött
vill inte jobba med projektet i webbdesign
vill inte ha pannkakor
vill inte ha idrott på eftermiddan
vill inte att bussturen hem ska gå så långsamt
vill inte gå upp imorgon för att göra om hela skiten igen.

har så dåligt humör just nu. är tröttare än tröttast och allt går bara inte bra. är jätte hungrig men spyr bara på tanken av att äta pannkakor. har så stor lust att skippa idrotten, men nej tare lugnt de ska jag inte göra.
kanske inte så kul om att läsa om att jag är trött  varje dag, eller de kanske inte är så kul att läsa min blogg i huvudtaget för att jag gör samma saker varje dag, men så får de bli ibland.

idag är helt enkelt en vill inte dag. vill ingenting. dehär projektet kommer också gå totalt världelös dåligt, jag tror inte ens att jag kommer få de gjort.

snart är de lunch och sen hoppas jag att tiden bara kan svischa förbi. inte när jag ska sova, men fram tills dess!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0