trötter

är så sjukt trött. kunde knappt hålla mig vaken på bussen hem. ni vet när de blir sådär jobbigt för ögonen och dom bara blir tyngre och tyngre hela tiden? så otroligt jobbigt. vet inte hur jag ska orka ut till stallet?
blir ändå att sova tidigt ikväll. förhoppningsvis så kan man få domdär få timmars sömn som man behöver, skulle ju vara trevligt som en omväxling. önskar också att mina hostattacker skulle vilja gåbort. men de är väl en sak som får ta sin egna lilla tid, men jag menar att de kanske inte är världens trevligaste att hosta lungorna ur sig mitt bland folk.
tror jag satt och höll en hostattack hela vägen till västerås imorse. joooobbigt lägeee

ett till jobbigt läge är att jag måste klippa mitt hår. mitt långa men så slitna hår.  jag vill men ändå inte, förjag vet att de kommer ryka en sjujäkla mycket hår. och nu vart de väldigt mycke hår i dom här meningarna men nej ursch kanske lika bra att få de gjort? jag måste färga de också. ljusare faktiskt, tror jag iaf? kan inte gå som jag har nu ändå.
tänk vad vi tjejer har problem? problem med allt. vad vi ska ha på oss, vad vi ska ens köpa för kläder, hur vi ska ha håret och det ena ska vara så och det andra ska vara så blabla. orken på de säger jag bara. orken på att tjejer snackar skit om precis allt och alla för att de inte är alls lika varandra. orken på att dehär inlägget handlar om 100 olika saker.

nej jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag vill bara lägga mig i sängen och sova och sova och den kanske, men bara kanske vara utvilad imorgon när klockan ringer. men påtal på klockan, hur tusan ska jag kunna ställa någon klocka imorn när jag inte får sätta på mobilen? mja, de kanske är ett nödfall? är det de jenny? jag vet inte, men iaf så får jag sätta på den igen på torsdag klockan 11.15 (y)

dehär inlägget går segt som fan. sitter och kollar på vänner under tiden och jag kan bara säga att jag älskar den serien.kan inte sluta skratta.

puss


Kommentarer
Postat av: jenny

nej det håller inte, bara i nöd fall! och de där är inte det :D:D:D:D hitta en annan klocka;D

2009-04-15 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0