vädret!

vädret fortsätter att vara underbart och jag fortsätter att vara sjuk som är mindre underbart..
igår så var jag & emil in till kolbäck en sväng och umgicks med lite människor där. de var väl inte världens roligaste så mamma kom och hämtade oss, alicia och jesper.
gårdagen har jag egentligen inte så mycket att säga om.

inatt därimot så trodde jag att jag skulle dö eller nått. hade precis drömt och sedan vakna jag av att jag hade värsta host attacken. på så sätt vakna jag typ 3 gånger -.-

idag så ska jag ut till mannet och skritta lite med honom. första dagen nu sen han gjorde illa sig.
tävlingen blir nog också avbokad :( går inte när jag mår såhär och hästen knappt är igångsatt. typiskt.. jag skulle ju debutera 1,20 och allt.. jaja de kommer väl flera gånger.

ska nog umgås med sandra och robin sen :) ska bli trevligt tycker jag :m

nu ska jag bara vänta på att mamma vaknar så vi kan åka någongång.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0