valborg

goddagens!
irriterade mig som tusan imorse på emils alarm som ringde stup i kvarten eftersom han skulle upp till skolan.
hade en väldigt konstig dröm också men orkar inte ta den här. en stressig dröm var de iaf.
orkade ligga kvar till halv 11 ungefär sen masa jag mig upp.
de är så underligt, på kvällarna så är jag inte hungrig alls så då äter jag inget förutom en frukt eller nå. sen på morgon när jag vaknar så är jag aaaashungrig och mår dåligt. när jag väl äter så blir jag mätt på en macka och kanske en frukt. märkligt tycker jag.

jag har börjat vakna vid samma tider också, jag vaknar alltid vid halv 5-5 och är kissnödig, sen vaknar jag vid halv 9-9 ibland 8 och sedan sover jag till halv 11-11 och då går jag upp. lite märkligt de också må jag säga.

mja idag är det somsagt sista april och valborg, kunde ju vart trevligt. men imorn så har jag & emil 5 månader och då är de bara 23 eller 24 dagar kvar tills jag fyller :m (jag vet aldrig om jag ska räkna 1 som en dag eller om man tar bort den) hur som helst, efter jag fyllt så är det snart sommarlov :)

jag har funderat på att gå ut en sväng idag ändå även om jag är sjuk. jag klarar bara inte av att sitta hemma. följer nog med och grillar med lite folk så får vi se hur mycke jag orkar. blir nyktert för mig iaf eftersom jag tar medicin. de suger rätt mycke. hatar att sitta och titta på. nåväl, jag får göra de bästa av situationen.

jag skulle behöva plugga massa massa matte eftersom vi snart har nationella men nej orken finns inte där. jag måste skriva hälsodagböcker också, men jag vet inte riktigt hur man gör. och jag kommer typ inte ihåg någonting av vad vi gjort.

nej nu ska jag föna håret och platta de, får ångest varje gång jag tittar på de. men jag är ju inte klar med färgningen direkt så jag hoppas på ett mycke mycke bättre resultat.
känner ändå på mig att jag kommer färga brunt inom en snar framtid ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0