abjsfbeutbl.nhdif

jag strejkade från dopet. jag orkade verkligen inte, mamma väckte mig med världens huvudvärk, jag hade INGENTING att ha på mig och jag var trött as hell eftersom de tog tid att somna igår.
hon vart jätte sur och näst inpå arg på mig men tillslut så gav hon med sig.

nu sitter jag här. emil har varit på väg att gå ut hela tiden men han glömmer något och kommer tillbaka igen, men nu tror jag nog att han verkligen cyklade iväg. han skulle upp till lustigkulla han.
idag har vi 8 månader och den verkar vi inte tillbringa tillsammans så jag får väl hitta på något självrå.

undra om jag ska åka ut till mannet? orkar jag ens de, de vete sjutton. väntar nog tills mamma kommer hem igen.

frukost ska man nog ta och äta.

någon som vill göra något idag?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0