allt är cp.

kasst humör jag är på nu.
kass familj har jag också just nu.
kass mamma.
kass syster.
kass pappa.
alla är emot mig och ingen lyssnar på vad jag säger. och de som lyssnas de vänds mot mig.
just nu önskar jag att jag bara kunde trollas bort en tid framåt där jag har egen lägenhet och ett bra jobb. bil också såklart. gud va skönt de skulle vara!

ikväll har jag varit ute i stallet. mannet va rena lyckopillret och jag skulle kunna vart ute hela natten.
han va så fin och lydig och glad och underbar och allt på samma gång. ba älskar honom!
resten av dagen har jag läst. läst och läst och läst och läst.
läste ut min bok och började på en ny som jag läst halva nu. kul liv, ja jag vet :m närå men jag orkar inte gå ut nått idag.
hoppas på att jag kan somna tidigt så emil kan komma hem någongång. saknaden är stor sörru.

min moster och hennes man kommer hit imorgon. ska väl bli trevligt. har inte sett dom på ett bra tag.

pussrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0