daylight

allt är i sin ordning för er som undrar. jag mår bra igen och allt är som det ska :)
träningen med mannet i onsdags gick awsome! kanske inte direkt ibörjan men de tog till sig. känns kanon att gubben kan fortfarande :m kvällen var asjobbig men är super glad att allt ordnade sig <3

igår gjorde jag inte mycke för världen. vi kikade på en beck film och sen på kvällen så drog vi till jonas studio så emil fick tattuera sig. den blev snygg och nu hoppas jag att de inte blir någon på ett tag :m
drog till hammar efter de och träffade honom och fille sen skjutsa dom oss till statiol så vi kunde köpa sura nappar som jag längtat efter i 200 år nu :* cheaseballs vart de också och dom tog slut på några ynka få minuter.

idag pallra jag mig upp klockan halv 9 för att kunna följa med till stan och säga hej då till älsklingen som åker iväg över helgen. alltid lika jobbigt att säga hejdå. spelar ingenroll om de är över en dag eller bara några timmar, alltid samma sak.
mja, så jag måste planera en och en annan helgplan jag. vete tusan hur de ska gå till :m
just nu känner jag bara för att ligga i soffan hela blanka dagen och inte göra ett skvatt.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0