en uppdatering kanske?

tjaaaaa
fan va trist de är ute. regnet kan ta sig.
min arm håller på att rammla av tror jag. bandaget sitter nog lite för hårt skulle jag tro.
att sätta in p-stav gjorde inte ont alls. bedövningen gjorde mer ont tycker jag allt.
skolan har varit tillräckligt seg även om de bara vart halvdag. jag kan meddela att man inte ser någonting alls med tyras glasögon.känns som om hela världen är suddig och man vinglar mer än vad man går rakt (y)

idag blire bara chill hemma. har inte lust med något alls.
ska nog förresten till mannet först och fixa lite med honom. men SEN blir de chill.
så skönt att ha tillbaka datorn igen även om den är mer seg än snabb just nu. måste fråga matt vad problemet äääär.

undra om jag ska bada också? bada och läsa? då kan jag ligga där hela dagen kan jag säga. eller ja, tills boken blir tråkig :m de är iskallt hemma så jag vet inte riktigt vad som har hänt.

pyss och kraam!

Kommentarer
Postat av: jenny

fan va du läser din tönt:D

2009-08-28 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0