flash (y)

vi har börjat en ny kurs, multimedia med programmet flash. jag tycker de är ganska kul eftersom jag förstår! inte alls likt någon fuckin webbdesign som man knappt fattar ett dugg av.
skoldagen har varit ganska seg. blev sent igår så får väl skylla mig själv. 
 
slutar om typ en timme så då ska jag hem och packa grejer sen åker jag och emil hem till honom :)
ska chilla hela dagen med wallander (y) nu lät de iochförsig som om jag kände honom, men de gör jag ju direkt inte. men vi ska kolla på filmerna.

min arm värker lite sådär smått irriterande och min axel också för den delen eftersom jag hade lite för bråttom att komma ut ur bilen, så då fick axeln lite stryk sådära. helt onödigt.

nu ska jag fortsätta och träna på flash, he-he

pusss

du gör min lyckligast i världen älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0