i got a feeling

känner bara för att skriva nu, skriva vad som helst även om de är strunt eller tråkigt.
kan ju börja med att min häst var verkligen en väldigt positiv häst idag. sådär positiv så jag blir glad i hela kroppen.
känns skönt att ha något ställe där man kan vända sig till hela tiden. räcker med att bara komma dit så försvinner alla tankar. känns skönt att ha ett djur som är en trogen och som man kan prata med vad som helst om. jag vet att han kanske inte direkt förstår vad jag säger så korkad är jag inte :p men han känner på sig vad jag är på för humör och bara de känns bra.
ibland behöver man någon att prata med som bara lyssnar utan att säga ett ord. någon som inte går sin väg vad det än är man har att säga. någon som inte blir arg när man kommer med förklaringar..
nu vet jag vad ni tänker, hooorsegeeeek. men jag bryr mig inte. jag har alltid haft hästarna och de är somsagt terapi för mig.

just nu sitter jag vid datorn med musik på högsta volym. musik är något som jag inte skulle klara mig utan heller. beroende vad man är på för humör så kan man lyssna på vilken musik man vill. hur högt och hur lågt man vill.

jag ser framemot helgen och hoppas verkligen att alice hittar en lokal.
jag hoppas verkligen att de är fint väder på lördag.

sånna här dagar skulle jag verkligen vilja ha ett körkort. åka vart jag vill och göra vad jag vill, och påtal om körkort så kanske jag ska börja hela spektaklet med att börja övningsköra, annars kommer man inte långt.

undra om jag ska läsa lite?
har kommit in i min period igen då jag läser och läser.

ärsh kan inte koncentera mig.

hörs!¨

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0