in the mix

jag har ont i min rygg och har lite smått träningsvärk överallt. burit bommar så jag vet inte vad. dom är ju inte sådär alldeles för lätta tycker jag. mja, fick till någon slags markarbete bana och mannet var kanon. han blir bara finare och finare känns de som och jag blir glad när det jag gör ger resultat :)

har nyss ätit lite och jag förstår inte att så fort de kommer folk hem till oss så måste mamma hålla på och pilla med att lägga i massa äckelpäckel i pajen -.- oliver går verkligen inte att ha på! spelar ingen roll om man äter den eller inte, de smakar lika mycke oliv för de. blä säger jag bara.
fick en liten klump nu när vi börja prata om rättegången och grejer. tror inte jag riktigt förstår att de kommer komma att bli jobbigt.. nej jag vill inte ens tänka påt, vill bara att den dagen ska vara över så aset kan få sitt jävla straff!
jobbigast kommer det nog att vara att se emils reaktion över allt.
jävla människor de finns till allt.  blir arg bara jag tänker på de.

nej tror jag ska lägga mig och kolla på tv lite så jag kan bli trött. igår så fick jag damp på mig själv för att jag aldrig blev trött. emil somna som en stock direkt medans jag låg och rulla tummarna typ.
imorse var jag desto tröttare, visste knappt ut eller in.

saknar emil redan, lite små sjukt men tanke på att han åkte imorse.
jaja, hoppas att han kan komma hem igen imorn :)
allt känns så jävla bra! allt verkar rulla på bra och inga som helst konstigheter. bara dendär jäkla rättegången. men annars känns allt tusen gånger bättre än igår. tänk att allt kan vändas så snabbt. är glad för de.

nej tvn vare ja.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0