kanske inte en för allt händelserik dag

hemma efter en dyngsur cykeltur i de fina spöregnet :m ser ut som en slickad katt ellernå.
högsta volym på musiken i mobilen och cykla i räcerfart vare som gällde. jag hatar att vara ute själv på kvällskvisten. man vet aldrig vad som kan hända :o

har varit hemma hos bark idag. eller vi åkte till ristau också och var där i många timmar, träffade människor och hade allmänt tråkigt om jag får be.
käkade mat när vi kom tillbaka till bark och de va så otroligt gott ska ni veta! var hungrig som en varg och de är inte alla gånger roligt.
moffa lite popcorn och cola och kikade på en lite halvknasig film. efter allt dedär så kommer min cykeltur med i historien.
mja, nu är jag hemma somsagt och ingen endaste människa är hemma. mamma jobbar och alicia vet man aldrig vart hon är.

imorgon ska jag till mannet och se hur de står till med honom. sen vete sjuttsingen.

ska nog krypa ner till kojs snart och läsa bok (y)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0