lets have some fun

idag tyckte jag inte alls om min mamma när hon helt plötsligt kom in i rummet och väckte mig för att hon ville ha datorn. vem gör så? hon kunde gott ha väntat tycker jag för när jag väl la mig i min egna säng så kunde jag inte somna om för 5öre. mja så de blev inte många timmars sömn för mig inte. somna väl runt halv 6 och blev väckt halv 1 (k)' att somna var inte de lättaste ska jag säga. hade miljarder tankar kändes de som och de vägrade gå bort. jag hatar när jag ska sova och de blir så för de är omöjligt att sluta. de är som om jag inte hinner tänka om dagarna och så kommer allt på natten när de är lugnt och tyst.

de är kalasväder ute och jag har lite dåligt samvete att jag inte varit ute än..
bli brun denna sommar har jag lagt ner för länge sen. var hyfsat brun i början av sommaren men nu är de som bortblåst så jag skiter it. blir att pressa solarium hos pappa sen (y)

vad ska man göra idag då annars?
ska cykla till station och möta emil och träffa honom en timme eller så sen ska jag nog bege mig till stallet.
blir lugnt idag helt enkelt. hoppas att jag kan somna tidigt ikväll för då är de bara en dag kvar till strömsan :m hihi.
på lördagkvällen sen så ska jag försöka hinna till ramnäs och fira jessica som fyller 40 :D jessica är alltså emils mamma för er som inte fatta.
ska bli riktigt trevligt :)

är hungrig som en varg så ska nog sätta mig på den stekheta balkongen och äta något :)

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0