onsdag

vaknade upp idag och kände mig precis lika trött som alla andra dagar, men idag vaknade jag också upp utan klumpen i magen och utan oron i bröstet.
gårdagen var jobbig. riktigt jobbig, men jag är så glad att vi kan lösa allt. du är det bästa jag har älskling!

mja idag ska jag till stallet som vanligt. ska träna med lite bommar hade jag tänkt. kan ju vara bra att hästen sett en bom iaf tills vi ska ner till strömsan ;)

måste städa mitt rum också. mamma kör ut mig från mitt eget rum inatt. de är typiskt. bara för att jag råkar ha störst säng så är det den man ska låna så fort man har någon kompis hemma (y) nästan så jag vill byta ut den -.-
kommer sova som en gnu i mammas säng. kolsvart från att man går och lägger sig tills man går upp igen. ingen aning om vad klockan är .

nej kanske ska ta och sätta igång med rummet. har ändå bara små saker att plocka när jag tänker efter.

hörs!

föralltid vi två älskling! jag älskar dig mest av allt <3
1/12-2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0