orkanteee

Fullständigt namn? amanda maria linnea thornström
Exakt åder? hm, typ 17 år och 3 månader?
Vart bor du? Hallstahammar (y)
Bor tillsammans med? mamma, alicia och emil
Husdjur? katterna felix och gucci -.-
Färg på ditt hus? huset är rött och blått. lägenhetshuset ser ut som en anstalt ungefär (y)
När är du född? 24 majjjj
Klass? sagoprinsen och nej jag går inte på dagis :m
Vilket år tar du studenten? om allt går som de ska så 2011?
Något jobb? softare
När gick du upp imorse? jaru, 11,54 kanske?
När ska du sova? när jag behagar att bli trött.
Duschat idag? jajjemen
Kramat någon idag? hm, njaa tror inte de
Pussat någon idag? japp :) mer eller mindre vaken iaf
Vad har du ätit idag? 2 mackor och lite paj, sen ett äpple också faktiskt
Dagens klädsel? stor t-shirt, sen stallkläder :*
Dagens smink? naturrrrlig (L)
Dagens sötnos? mannet :)))
Dagens roligaste? jarrru.. att mannet var så fin möjligtvis :m

SOCIALT

Har du många vänner? spela roll, bara man har bra vänner :)
Hur många har du kysst? ska se efter i min anteckningsbok (Y)
Vem kramade du senast? eeeemil
Hur många har du haft sex med? ska se efter i min andra anteckningsbok!
Hur många har varit otrogna med dig? ingen hoppas ja
Har du pojk/flick-vän? jajjemensan!
Vem pratade du med i tfn senast? emil för bara någon minut sen :)
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? emil "just ja :) hoppas du kommer hit iallafall baby :) <3 "

FAVORIT
Film? jaru, jag vet faktiskt inte
Låt? ingen för tillfället
Mat? spagetti och köttbullar :*
Dryck? kall mjölk. varm mjölk smakar bajs :(
Färg? grön kanske?
Stad? vene
Plats? beror på :m
Land? har inte direkt så många att jämnföra med ;) spanien tror jag nog iaf.
Ämne i skolan? rasten
Strul? jaha kan man ha ett sånt också?

SENASTE
Personen du tänkte på ? emil hela dagen varje dag (y)
Personen du kysste? emil :)
Gången du spydde? emh, kommer inte ihåg vad vi gjort då, men de va ett tag sen
Gången du grät? igår :(
Pizzan du åt? nån som jag inte kommer ihåg vad den heter
Gången du va i Gbg ? jisses, fleeeeera år sen
Gången du va i Sthlm? någon vecka sen
Gången du va full? förr förra helgen typ
Gången du va hög? noooooooo
Personen som såg dig gråta? emil

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt? tråkiga färger båda två -.-
Hund eller katt? HUND!
Ut och festa eller hemma och mysa? kan nog kombinera båda ska du se :m
Tvspel eller dataspel? beror på vad de är för spel. jag ÄGER på tekken på tvspel ;)
Singel eller upptagen? upptagen om jag får be
Lunarstorm eller playahead? lika värdelösa båda två
Ragga eller bli uppraggad? uppraggad :m
Big brother eller paradise hotel? danska paradise hotel!!!! (L)(L)(L) naae..
Har du svart eller blont hår? nå brun
Har du blåa eller bruna ögon? blåa :m
Choklad eller lakrits? båda två (L)
Gbg eller Sthlm? göteborg och stockholm heter de!!
Höger eller vänster-hänt? höger äger
Coca cola eller fanta? colaaa
Pizza eller kebab? kebabtallrik (L)
Randigt eller prickigt? får nog ta randigt dårå
Älska eller älskas? båda två ditt pucko!
Leva eller dö? hade nog inte setat här om jag ville vara död?

ANTAL

Personer du älskar? 4 :m
Personer du hatar? ska checka listan HE-HE
Pojk/flickvänner du haft? 4
Personer du hånglat med inom en 24 timmarsperiod? jarruu
Glassar du ätit på en dag? de kan nog bli en lång rad
Festivaler du varit på/ska på detta år? nadaa
Gånger du haft minnesluckor? rätt ofta eftersom mitt minne sviker mig titt som tätt
gånger du vart hög? nooooooooo sa jag!
Personer du saknar just nu? 1 iallafall, sen kan de väl bli några till om jag tänker efter
Gånger ditt hjärta brustit? nån gång

VEM

Vill du kyssa nu? EMIL RÖNNEVALLLLLL (L)
Ska du träffa imorgon? mannet antar jag, he-he. sen får man väl se vad de blir
Sjöng du senast för? datorn
Hade du senast en msn konversation med? barken the one and only
Spelade du tv spel med senast? emil
Vill du ta med på en romantisk resa nu? emil. jävla tjatigt de blev nurå
Vill du kasta en sten i huvudet på? hahahha. en sten skulle inte räcka :m
Förtjänar att dö? jävla äckel päckel m.k!
Är söt? felix är ganska söt när man sover :m
Vill du sova jämte inatt? skriver älskling för att inte tjata ut namnet :m

VAD

Gör dig glad? roliga saker och emil ofcourse :m
Gör dig ledsen? ledsamna saker :(
Vill du helst göra nu? sova egentligen. ruuli amanda
Vill du ha nu? en charles owen hjälm hihi..... OCH nya stövlar tack! sen kanske lite mera pengar skulle va fint. egen lägenhet också för den delen, sen såklart ett körkort :*
Önskar du dig i födelsedagspresent? horsegeek stuffs
Längtar du till? massor utan roliga saker
Tycker du om dina betyg? dom skulle nog kunna bättras på från vissa håll (a)
Ångrar du i ditt liv? de ska vi inte gå in på tycker jag
Är det bästa som hänt dig? emil :) sen andra saker också



enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0