sånna där roliga frågor som man gör när man har tråkigt

Utseénde



1. vilken ögonfärg har du: blåa

2. hur lång är du: jaru, kanske 1,66-1,67?

3. vilken hårfärg har du: brun av nå slag

4. långt eller kort hår: lite halvkort typ

5. piercingar i anisktet: nix

6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: den jag har. möjligtvis brun

7. hur lång skulle du vilja vara: nöjd så som jag är

8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: vet inte riktigt. någonslags fin brun typ :D

9. vill du ha kort eller långt hår: låååångt. har fortfarande inte förlåtit mamma för de hon gjorde -.-

10. skulle du vilja ha piercingar: nae. tungan kanske?



Senaste du



11.  åt mat: hemmagjord pizza

12.  drack: mjölk <3

13. vad står det i ditt sista sms: "jag går och lägger mig nu älskling :) hoppas du sover gott inatt. saknar dig massor. vi ses imorgon babe :) älskar dig mest <3"

14. du skrev sms till och vad du skrev: de vet jag inte. raderat alla skickade :m har inte kompis längre :(

15. sa: älskar dig, puss

16. kramade: emil :)

17. kysste: emil :)

19. du spydde: kommer inte ihåg

20. idag: pratade i telefonen



kärlek



21. är du singel: inte de minsta :)

22. ditt förra förhållande va med: sebbe

23. ditt längsta förhållande:  1 år och 3 månader

24. med vilken då: tommi

25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: tommi. men har de allra bäst med emil :):)

26. är du oskuld: nix

27. gillar du någon just nu: om jag gör

28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2½ typ ;D

29. vill du vara singel: nej!

30. vill du gifta dig: nån gång vill jag väl de

31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: emil rönnevall :)



vänskap



32. de som vet mest om dig: jaru. de är nog emil skulle jag tro

33. den vän som du har känt längst: vetinte

34. bara en allra bästa vän: bark och emil :):)

36. en av dina bästa killkompisar: bark :m

37. som bor långt ifrån dig: vene

38. den du har mest minnen med: de finns väl några :)

39. bra vänner du inte träffar ofta: sandra, nathalie, malin tillexempel

40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: yes



övrigt



41. musiksmak: typ allt

42. sport: horsegeek

43. galen eller lugn: de  beror på humör

44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha aa faktiskt :D

46. har du hört att du borde bli modell: vet faktiskt inte

47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder? :D

50. vad tänker du på just nu: att jag ska ta orken till att fixa mig. och på att emil kommer hem snart :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0