tjolahopp!

jag har lyckats vända på dyngnet såhär på slutet av sommarlovet. känner mig lite extra duktig och de är kanon vackert att vakna klockan halv 4 varje dag. jovars.

ska ut till mannet vilken minut som helst. skönt att komma ut dit nu för tiden. man hinner med så mycke. de är som terapi eller något för mig.

helgen ser ganska bra ut kan jag tycka :)
på fredag är de återträff med alla 9:or SÅ SE TILL ATT KOMMA!!! jag är fett pepp :m

här är meddelandet för er som inte sett de :)


"Hej alla
Till alla gäster vid
återfest för alla 9 från år 2008

HEj jag tänkte hyra lokal till på fredag har alla sett att jag ändrat datum nu? om ni inte kan eller inte tänker komma så får ni gå ut ur gruppen för vore ju surt att hyra lokal och sen kommer inga dit.
Så svara på det här och säg om ni kan eller inte!
ni kommer få betala inträde till lokalen desto fler som kommer desto mindre pengar var blir det!

skriver igen om hur mycket inträdet kommer kosta när jag vet vilka som kommer!

// Alice "



mja, sen på lördagen eller om de är söndagen så ska jag till strömsholm och hoppa lite på deras träng tillsammans med folk från hallsta. de är jag också fett pepp på ! :D troligtvis så kommer nog både jag och emelie ligga på marken för att våra hästar inte kan beteé sig ;)

på måndag ska jag gå på emils rättegång. ursh, de kommer inte bli lätt. magen vänder sig ut och in bara jag tänker på den..

men nu ska jag byta om och åka ut till mannet för att andas lite.
behövs kan jag säga.

pusspussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0