torsdag

kan ju börja med att säga att rättegångar suger kuk typ.
kärringen i rätten suger kuk och är sämst i världen. sånt hat som jag kände idag har jag inte känt på länge. vet inte ens om jag kännt något sådant i hela mitt liv. hur fan kan man vara så egoistisk? hela jäkla rätten är ett skämt.
rättegången som jag trodde äntligen skulle vara slut idag tog inte slut för 5 öre. nej nej, istället bestämmer dom jävlarna att den ska avbrytas och börja om från första början. allt jobb vi lagt ner på den är borta.
fattar inte att hon ens kan överväga att sätta alla dessa människor för samma prövning en gång till.
stackars emil ska få sitta i lika många timmar till och prata om de fruktansvärda som hände. räcker inte en gång? nej istället ska kärringen lägga ner allt för att hon ska få 5 veckors jävla semester! kan nu fatta? jag kan det inte iallafall. jävla idiot säger jag bara.
hoppas att den nya rätten kan tänka till lite och faktiskt visa att de har några som helst känslor i kroppen, för de har verkligen inte hon!
idag var jag så jävla arg. så jävla arg ni vet så man inte vet vad man ska göra.
helst av allt ville jag ställa mig öga mot öga och skrika henne rakt i ansiktet.
hoppas hennes jävla semester blir ett helvete.
jag orkar inte se allt en gång till. orkar inte se emil sitta där helt förstörd. jag orkar inte sitta där och se på människan som orsakat allt detta. sitta där och se hur han kommer med alla dessa dåliga förklaringar.
jag orkar inte sitta där och se hans advokat som jag bara vill vrida nacken av. jag vet att de är hans jobb att vara så som han är. men att ens försvara en sådan människa. nej de går inte ihop.
det enda positiva med den rättegång som nu ska påbörjas om 2 veckor är att jag slipper sitta där och se hennes fula ansikte. nu kanske de blir en rätt med lite vett i skallen.

sverige alltså. ibland förstår jag mig inte på dessa lagar.
fatta att man kan få fängelse rätt av om man är vittne och ljuger i rätten. bara sådär så blir de fängelse.
men när de kommer till att en människa blivit knivhuggen 8 gånger då ska de vara så jävla mycke svårare. då ska de vara så mycket bevis hit och dit. är de så svårt att fatta att man inte är helt frisk om man kan sätta en kniv i en annan människas kropp.
jag fattar de inte.
ibland skäms jag för mitt land.

denhär dagen har varit grymt jobbig.
vill bara att allt ska vara över.

hoppas att ni haft en bättre dag än vad jag har haft iallafall.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0