with beautiful brown eyes

hallåhej, är mätt och belåten efter en kebabtallrik (k)
shit vad de är myggor ute, blir lite små sur på dom. dom sätter dig alltid på fötterna och sticks. hatar att ha myggbett på fötterna, speciellt när man ska sova. dumma myggor.

varit en härlig dag idag :)
cyklade ner till station och pratade med emil som nyss hade kommit från sin advokat, sen tog han tåget till ramnäs igen och jag cyklade hem.
var hos mannet också, tog en promenad ut en sväng. tror stackarn har träningsvärk :m
ska bara vara hemma idag och inte göra något. hoppas jag kan somna tidigt så jag kan åka ut till mannet tidigt imorgon eftersom de blir party på kvällen :m ska bli kul att träffa alla igen! länge sen jag träffade alla, ja de ska bli grymt kul :)

ser framemot den här helgen faktiskt, nått som händer hela tiden. de gillar jag.

ja, de vart en kort uppdatering.  men kommer säkert skriva senare eller nå.

pusss

älskling du är underbar! vi två mot världen. vi klarar allt! jag älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0