yes

måste säga att mina drömmar bara blir mer märkligare. inatt drömde jag en dröm som jag drömt förut. den är typ halvläskig men mest konstig. drömde också nått som jag inte hade tänkt drömma igen. hoppas att jag inte gör de iaf. äckeldröm.

har nyss fixat mig lite. ska in till stan och posta mitt bev om tågkort. nej jag vet jag har inte gjort de än och de är på tok för sent att göra de, så jag får väl flytta hem till angelica :m sen ska jag följa med emil när han klipper sig.
mitt hår är alldeles cp och jag kan inte göra nå med de. har lust att klippa avet helt och hållet.

imorgon börjar skolan och de är väl blandade känslor med de.
längtar redan efter höst och jullov (y)

aja, ska kila nu

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0