fredag och lov

vill börja med att säga att jag tycker om JB´s julavslutningar väldigt mycket. fick ont i kinderna så mycket som jag skratta.

när avslutningen var slut så åkte jag och elin hem till henne och chilla lite. viccis kom också efter ett tag.
jag gick hem sebbe efter ett tag där några till var också.
var så jäkla trött så mamma fick hämta mig. fick godis och pizza så nu är jag nöjd.

kan ta och säga att det är iiiiiiiiiiiiiiiiiskallt ute. 18 jäkla minus. hur ska dehär sluta?
skulle vilja sitta inne hela lovet men jag måste till jobbet imorgon och på söndag. ska banne klä på mig som om jag vore på nordpolen.

nu ska jag fortsätta kika på johan falk.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: jenny

FRANK WAGNER<3<3<3<3<3<3

2009-12-19 @ 12:33:39
Postat av: ams

äääääälskaaaa

2009-12-19 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0