fresh

jisses vad bra jag satte mig här i soffan. sjukt alltså! här skulle jag kunna sitta hela natten.
nja kanske inte riktigt, men skönt sitter jag.

har precis duschat och det var minst lika skönt de. jag går runt och fryser dagarna långa så då är det skapligt skönt med en varm dusch.

blev inte så mycket plugga idag. det blir det aldrig. undra varför?
det enda jag hunnit idag är att kolla på tv, nörda mario, äta och duscha. vilket liv?

min dumma pojkvän valde att vara plugghest idag istället för att busa med mig. taskigt värre. SKA JAG KOMMA IHÅG!!!!!!!!!!!!!!!!
nej men jag börjar faktiskt få lite tråkigt nu. kanske dags att gå och sova?

imorgon far jag till ramnäs.
väldigt spännande. det kanske är mycket mera snö där än här?
kan uppdatera er om det imorgon, hihi.

jag kanske ska baka? fyfan va gott det vore..
jobbigt det var nurå?

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0