julafton snart

imorgon är det julafton och jag stämningen kommer och går som den vill. just nu har jag inte någon julstämning alls.

mja, jobbade i lördags och söndags och de gick väl bra. lite stressigt var det allt, men det får man väla ränka med när man jobbar i butik.
jobbade även i måndags och efter de så åkte jag och min man till stockholm.
full rulle hemma hos hans pappa så nu är jag helt trött i skallen. hundar och ungar överallt!

idag åkte emil hem till sköna ramnäs och jag fick skjuts till min mormor i sollentuna.
vi har varit och handlat de sista julklapparna och sedan åt vi lite kinamat. de satt fint de. ogillar bara alla människor som går runt på stan och stressar såhär dags. varför ska alla vara på ett och samma ställe?

sitter och väntar på att mamma och lillasyster ska anläda. men om jag känner dom rätt så kommer inte de komma förns om några timmar.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0