julafton

ätnligen är det julafton! tänk att jag alltid ska ha svårt att sova dagen innan? inte kan jag sova länge på mornarna heller. kan ju kanske bero på att jag är så nyfiken på vad som kan finnas i julstrumpan :m
fick iallafall ett par örhängen så det var bra för nu kan jag slita ut som istället.

har ätit grötfrukost och varit förbi moster monica en sväng och hämtat julklappar. det är 3:de gången vi får julklappar iår av henne, och varje gång säger hon att vi inte kommer få något mer innan jul. lite lustig är hon nog allt.
fick förresten en pälsmössa och en jacka av na som hon inte använder längre.
pälsmössan var för jäkla skön så den kommer jag nog slita ut rätt fint.

just nu håller jag på och försöka fixa mig litegranna. orkar inte riktigt för är så trött på att sminka mig.
de är så jäkla tråkigt..
kalle börjar om en timme också tänka sig, så jag ska väl bli klar.

ha en riktigt fin jul nu allihopa!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0