kallllllltttttt

nu har jag nästan fått tillbaka all känsel i fingrarna och tårna.
vi har varit ute och krigat ihop en film som förövrigt blev väldigt bra. man kan ju bortse från några klipp som blev lite fail, men förövrigt så.

denhär skoldagen har gått fort tycker jag allt. de är nice.
maten var ganska äcklig så det är onice. jag är ganska hungrig nu faktiskt.

när jag kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad och känna mig som en människa igen. sen ska jag inte göra ett dugg.
möjligtvis börja på några uppgifter som redan skulle ha varit klara.

mja, kanske ska ta och försöka få tillbaka mitt super mario spel som jag var tvungen att avsluta igår :(

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0