lördag

idag ringde min klocka på halv 10. skapligt tröttmen pallra mig upp ändå.
fixa mig och käka lite gröt med storasyster sedan skjutsade hon mig till stan. på vägen höll vi på att köra in i snöhögar och snurra några varv.

var kalas mycke folk på MQ idag och jag vart helt snurrig i huvet.

mamma kom och hämtade mig när jag slutade så då åkte vi hem så jag fick äta.
mätt och belåten begav jag mig hem till stoffe där vi och folket bada tunna. trevligt värre. kunde ju kanske ha varit lite varmare i tunnan, men de gick.

nu sitter vi och kollar på stardust. älskar den filmen, den är typ mysig.
nu till jul är allt mysigt tycker jag.
imorse var det hur mysigt som helst med solen och frosten på träden, och all snö om inte annat.

börjar bli trött nu så ska väl sova efter filmen. ska upp och jobba imorn igen, huva!
måndag också för den delen. katsching!
tisdag gick inte för då ska jag till stockholm med min man.
får lite dåligt samvete när jag måste säga nej till jobbet. men man kan ju inte jobba jämt hellerrrrrrr

pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0