lördag

kom hem från stockholm igår och det var skönt att komma hem.
hann knappt packa upp innan jag begav mig ut till stallet. lulla runt i ridhuset lite så han fick röra på sig. vart ganska fin tillslut :)

mamma skjutsa mig till ramnäs sen. kul att köra 50 hela vägen (y)
när jag kom fram så mös jag med älskling hela kvällen. älskar att bara kunna ligga i sängen och inte bry sig om något.
jag hade fått en julklapp från familjen så då vart jag extra glad :)

imorse ringde klockan på halv nio och jag kunde ju varit lite piggare kanske. ögonen gick knappt att öppna.
var inte alls pepp på att jobba men när jag kom dit så gick det ganska fort.

fick skjuts av rikard hem och knep en donken på vägen. inge bättre?
nu sitter jag här och kollar på simpsons marathon (L) ska snart byta om och kila ut till stallet.
ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. får se om jag får besök inatt av en full emil?

mamma kom nyss innanför dörren med en godispåse och en chokladask. ska nog gå och kolla in de ;)

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0