lördag

har gått runt och känt att det är söndag idag som det verkligen inte är.

höjdhoppningen gick super idag. var så stolt över min kuse som man bara kan bli.
1,60 lyckades vi ta oss över och vann därefter. jag var skitskraj och höll på att flyga åt fanders.
mannet därimot var chill. han gjorde det han skulle och sa inte så mycket mera.
william belönade honom efteråt med ett kilo morötter typ. mata häst var hans grej.

nu sitter jag och min andra man här.
allt på tv suger och det är tråkigt.

imorgon ska jag upp igen och ut till stallet. men denhär gången är det endast ett möte jag ska på.
planera lite med tjejerna om div 1 som vi ska tävla i vår. kuuuuuuuuligt

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0