lucia

idag ska vi ha lussefirande i skolan, med lussefika. fika är alltid ett plus tycker jag. jag hoppas bara att lussebullarna inte har russin inbakade i brödet. blir så jobbigt att peta sönder hela bullen för att få ut dem...

igår var jag väldigt duktig på matten. var faktiskt stolt över mig själv och fick ganska många tal gjorda. inte ofta de händer inte!
var tacos i skolan och det var väldigt gott, bröden är större än tallriken så lite knepigt är det allt att försöka få på all fyllning.
jag och jens gick till kicks och köpte smink. eller jag köpte, hon hjälpte till på ett hörn.
smink är så jäkla tråkigt att köpa. inte mycket saker man får alls ska jag säga.

jobbade efter skolan. gick väl bra tycker jag. kändes dock som att jag hade feber så lite fick jag klaga.
provade jeans och hittade 2 par som jag vill ha. blir nog ett köp på mellandagsrean.
ska föresten jobba då, och vill inte veta hur mycket folk det kommer att vara...

idag ska jag först till mannet efter skolan och få reda på honom. sen ska jag umgås med sandra och vi ska heja på erik i idolfinalen.
tycker verkligen att det vart rätt personer kvar tillslut. skrek av glädje när tove åkte ut.

nu ska jag kötta lite super mario, eller försöka iallafall. just nu dör jag bara :(

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0